Monday, October 14, 2013

28-09-2013 Ride kenduri kahwin Amy KLE @ Sungkai, Perak

Minggu ni wa join kwn2 LY Bikers ke Sungkai, Perak atas jemputan ke majlis perkahwinan kawan kami bro Mie x-KLE.. disebabkan Sugkai tu dekat sgt, celah gigi jer dah sampai, kami plan lepas kenyang nanti nak terus mandi manda kat Felda Hotspring, Sg.Klah..


kanak2 riang berkumpul seawal 8.30pg sebab nak iring pengantin ke majlis pernikahan pkl 11
moto kecik besar we ride together... im luvin it..



10.30am dah sampai rumah pengantin laki ni.. dekat jerk, seminit jer dr toll Sungkai tu..haha


inilah barisan kita!!! gegor Sungkai yob!!

dah sampei.. rumah pengantin pompuan pun dekat jer dlm 5km..







tu dia pengantin laki yg gelojoh tak sabar nak tamatkan zaman dudanyer..hehe
mcm 'musang berjanggut' pun ade si Amy ni..haha

aku terima nikah nyer.....SAH!!!!!

Selamat Pengantin Baru Amy.. Moga kekal ke akhir hayat..

nikah sudah.. makan sudah.. jom mandiiii!!!
3 rider ni ade hal kerje so lepas makan depa terus balik KL.. tak sempat nak join mandi..



kanak2 riang tak sabar nak mandi.. wa nak tido jerk..


org dewasa masuk RM12..



best gak tempat ni.. sesuai utk berkelah nak anak bini..


tu dia!!! abam2 sasa

hehehe ni geng2 tido wa..hahaha ngantuk lah

balik time... perut pun dah lapar balik ni..




singgah kat simpang keluar Felda Resident tu ade kedai menarik.. yg top kat sini laksa, nasi dalam buluh & ayam berempah


lepas makan kenyang2,cabut lah ape tunggu lg..


senget pulok pic kuda aku ni!!!

menunggu geng kapcai kat belakang.. lupa plak time beracing td..kikiki

geng Selayang Bikers ni... poyo tak!!

sebelum magrib geng2 dr selayang selamat sampai dah...

Chow!!