Sunday, December 5, 2010

04-12-2010 - Ride Kapcai Kenduri Bro Hairi KLE

memandangkan musim hujan yg tak menentu, kali ni aku berpakat ngan kwn nak ride kapcai jer ke rumah bro Hairi KLE sempena kenduri majlis sunat anakandanyer.. semoga majlisnyer diberkati oleh Nya..

kembar ER6 WSR simpan moto ini hari, layan kapcai plak.. tak lupa asal usul kami.. hehe

cam biasa RV kat Shell Jln Duta, kami yg sampai dulu... rider yg lain nak make-up dulu kot.. hehe

Tayargolek @ 1pm. kebanyakan rider yg takut moto beso dibasahi hujan layan kapcai jer arini.. hehe.. tp ade gak yg still bwk moto beso dorang, takpelah dorang rajin basuh moto kalau kene ujan pun.. tak mcm aku... hehe

aksi otai Din dgn Belangnyer.. abih sumer LC135 kene tapau dgn mudahnyer... hehe
kalau naik ER6 mmg tak dapek nak kejar pak aji ni, tp naik LC senang2 je nak kejor.. hehe

posing dulu kat highway Guthrie sambil hilangkan sengal2 badan duk tunduk je beracing td..

rider cemerlang lagi terbilang.. ikut laluan moto daa.. takleh mau racing daaa...



hampir pkl 2pm, kami sampai kerumah bro Hairi.. mcm kenduri kawin tu.. tak pasti anak teruna mana 1 yg bakal disunatkan tu.. perut mmg tgh kebulur ni dr pg tak mkn... jom bedal..
balik time @ 3pm.. sebabkan lapar sgt tak sempat nak snap gambar lauk pun td.. hehe.. memang sedap gilezzz lauk2 kat kenduri td.. nak mintak tapau tp segan plak. hehe.. 


mari pulang .... Terima kasih pada pihak tuan rumah yg sudi menjemput kami..


nak lg gambiran klik jer kat SINI