Friday, September 24, 2010

23-09-2010 Welcome to da' club bro Zam..

hari ini dalam sejarah..setelah lama meracun, menuba & memukat akhirnyer sahabat aku ni tunduk jua... to bro Zam, welcome to ER6 members.. hehehe.. moto yg dibeli dr bro Shah ni masih cun lagi mcm br kluar showroom walaupun dah berusia 13 bulan.. baru la complete geng aku.. hitam.. putih.. & kini orrrangggggee......

untung si zam dpt moto ni.. masih cun siap free slider & windshield lg.. yg paling penting murah dr mana2 harga market sekarang pun... sure ramai makan hati kalau tau bape harge yg bro zam dpt.. huhu

sesi 'akad' pd jam 11mlm td di rumah x-owner ni di Bandar Tasek Pemaisuri... owner kene posting ke Sabah, so terpaksa lego moto kesayangan dia.. anak owner pun nak enterprem jugak ler... hehe.. marah tul budak ni bila tau org lain nak amik moto ayah dia.. hehe

anak x-owner bergambar kenangan kali terakhir bersama er6 ayahnyer.. skang masa utk anak bro Zam plak nak peluk moto ni yerk.. hehe..

apepun syabas buat bro Zam yg kini dah 'terjebak' dlm golongan er6ers... bile nak ride ke Thailand ni??hehe

Chow!!